Klachtenpagina
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@greenbytes.nl. Ons team staat klaar om uw probleem zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen.
Hoe dient u een klacht in?
U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar support@greenbytes.nl. Vermeld in uw e-mail zo duidelijk mogelijk wat er mis is gegaan, zodat wij u direct kunnen helpen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging en wij streven ernaar om binnen twee werkdagen inhoudelijk op uw klacht te reageren.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via WebwinkelKeur Geschillen.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ODR-platform Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.